GYakran Ismételt Kérdések

 

Hogyan történik a foglalás menete?

A honlapunkon a foglalás menüpont alatt található üzenetküldő modul segítségével kérhetnek árajánlatot, a szállásra és az étkezésre kívánt időszak megjelölésével.

 

Hogy tudom kifizetni a szállást?

Amennyiben az általunk elküldött egyedi árajánlatot elfogadja, akkor küldünk egy díjbekérőt a szállás ellenértékének 100%-ról, amelyet 4 napon belül kell elutalni. Az összeg számlánkon történő jóváírásával válik a foglalás véglegessé, mindaddig opcionálsi státuszban marad, amíg nem érkezik meg az utalás. Az utalás elmaradás esetén (emlékeztető e-mailt küldünk erről) automatikusan törlődik a rendszerből a foglalása.

 

Melyek a lemondási feltételek?

A megrendelt szálláshely vagy szolgáltatás lemondását írásban kell közölni. A lemondási díjak a következők:
A foglalás kezdő dátumát megelőző 31 napig nincs lemondási díj.
A foglalás kezdő dátumát megelőző 26-30 nap között a szállás teljes összegének 15 % -a.
A foglalás kezdő dátumát megelőző 21-25 nap között a szállás teljes összegének 35 %-a.
A foglalás kezdő dátumát megelőző 15-20 nap között a szállás teljes összegének 60 %-a.
A foglalás kezdő dátumát megelőző 1-14 nap között a szállás teljes összegének 100 %-a.

A megrendelt szolgáltatások módosítása:

Amennyiben ön a megrendelt foglalását módosítani szeretné létszám vagy időpontváltozás miatt, ezt az érkezést megelőző 25. napig teheti meg, egyszeri alkalommal a szabad időpontok és helyek függvényében. A változtatást minden esetben írásban kell közölni, majd ezt követően, amennyiben lehetőség van rá, egy módosított visszaigazolást küldünk a foglalás adatainak megjelölésével.

 

Milyen időpontokban tudok bejelentkezni és kijelentkezni?

A bejelentkezés 14 óra és 19 óra között lehetséges, míg a kijelentkezés reggel 10 óráig tart. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, ha szeretne korábban vagy később érkezni, és megpróbáljuk megoldani az Ön számára legmegfelelőbb időpontot.

 

Tudok ajándékutalványt vásárolni?

Igen, az ajándékutalvány vásárlására vonatkozó igényét két módon jelezheti felénk. Egyik módja a honlap ajándékutalvány menüpontja alatt található üzenetküldő modul, illetve ha elküldi nekünk e-mailen úgy, hogy milyen értékben szeretne ajándékozni utalványt. Az utalványt kérheti postán vagy elektronikus formában, kérjük ezt is jelezze az info(kukac)montem.hu címre elküldött e-mailben! Az utalvány a vásárlás időpontjától számított egy éven belül használható fel a szabad időpontok függvényében.

 

Hogyan tudom beváltani az ajándékutalványomat?

Kérjük, hogy ajánlatkérése során, a nekünk küldött üzenetben tüntesse fel az ajándékutalvány számát, amelyet mi beszámítunk a foglalási díjba, így önnek csak a különbözetet kell kifizetnie.

 

Van parkolóhely a szálláshelyen?

Igen, a Montem Vendégház rendelkezik ingyenes parkolóval a vendégek számára.

 

Van Wi-Fi a Montem Vendégházban?

Igen, a Montem Vendégházban ingyenes Wi-Fi áll rendelkezésre az összes szobában és közösségi terekben.

 

Szobákat is tudok foglalni vagy csak az egész házat?

Nem, 2023. májusától nem lehet külön szobákat bérleni, csak teljes házat, viszont terveink között szerepel, hogy minden hónap utolsó hétvégéjén megynyitjuk a házat és ezen a hétvégén lehet majd egyénileg szobákat is foglalni.

 

Hány szobával rendelkezik a vendégház?

6 szoba áll a vendégek rendelkezésére, (egyedi kérés alapján egy 7. szobát is fel tudunk ajánlani a házban), amiből 2+1 pótágyazható, így összesen 14 + 3 főt tudunk egyidejűleg elszállásolni.

 

Kell külön fizetni a szauna és dézsa használatért?

Természetesen nem, minden esetben az ár tartalmazza.

 

Szervezhetek a barátaimmal bulit a házban?

Mi baráti, családi összejövetelekre vagyunk felkészülve, a ház berendezése is erről árulkodik, szinte egytől-egyig egyedi design bútorokkal rendeztük be a Montemet, amelyek komoly értéket képviselnek. Ennek megfelelően nem engedjük, hogy féktelen mulatozás történjen a házban!

 

Van lehetőség étkezésre a vendégházban?

Igen, külön konyhával, és egy tehetséges séffel állunk a rendelkezésükre, így akár háromszori étkezést is tudunk önöknek biztosítani. Kérjük, hogy amikor elküldik ajánlatkérésüket, akkor jelöljék meg, hogy hány főre és hány alkalommal szeretnének étkezni!

 

Háziállatokat lehet-e magunkkal vinni a Montem Vendégházba?

Sajnos nem tudjuk fogadni a házi kedvenceket a vendégházban.

 

Tudok-e fizetni bankkártyával illetve SZÉP kártyával?

Utalással vagy készpénzzel tudnak fizetni, de SZÉP kártyáról tudnak utalni is.

 

Lehet-e korábban bejelentkezni, később kijelentkezni a vendégházba(-ból)?

A bejelentkezés 14:00 órától lehetséges, azonban felár ellenében (1.500 Ft/fő/óra) korábbi bejelentkezési időpontot is kérhetnek, amennyiben rendelkezésre áll a szabad szoba. Ugyanez érvényes a késői kijelentkezésre is. Kérjük, jelezze előre az erre vonatkozó igényét!

 

Hogyan lehet a Montem Vendégházba utazni tömegközlekedéssel?

A Montem Vendégház könnyen elérhető autóval vagy tömegközlekedéssel is. A legközelebbi buszmegálló mintegy 300 méterre található a panziótól, ahol gyakori buszjáratok indulnak a környező városokba és a turisztikai látványosságokhoz.

 

Milyen típusú reggelivel számolhatunk?

Kombinált reggelit szolgálunk fel vendégeinknek, ahol megtalálható a svédasztalos kínálat, valamint a személyre szóló reggeli is, illetve apartmanházunkba kérhető a reggeli bekészítés.

 

Lehet-e a Montemben dohányozni?
Igen, de kizárólag csak a teraszon, ahol kihelyezett hamutálak jelzik az erre kijelölt helyet.